poniedziałek, 19 maja 2014

Poznajcie nas :)

Mam 25 lat i jestem Prawie Idealną Mamą Patrycji oraz Adasia.
Od ponad roku mieszkamy wraz z Prawie Idealnym Tatusiem w Szkocji. Jaka jestem? Na pewno nie idealna :) Jak każdy rodzic popełniam wiele błędów, ale każdy jest dla mnie ważną lekcją, która mam nadzieję zaowocuje w przyszłości :). Czemu piszę? Nie, nie z nudów, przy moich dzieciach nie da się nudzić :) Piszę, żeby "uwiecznić" każdy wyjątkowy moment na tej trudnej drodze, jaką jest wychowanie dzieci. I chociaż często nie mam na nic czasu, chodzę niewyspana, albo jem śniadanie dopiero w porze obiadu, to jestem NAJSZCZĘŚLIWSZĄ MAMĄ na całym Świecie:) I jest coś, co w życiu wyszło mi idealnie, Oni:

Patrycja- Nasza zbuntowana i uparta 3,5-latka :) Jest wulkanem energii, energii, która jest chyba niewyczerpalna :P Uwielbia biegać, skakać, malować, tańczyć, śpiewać, oglądać bajki, układać klocki, oraz testować moją cierpliwość ;) 



Adaś- Nasz 5-miesięczny Okruszek. Jest chyba najgrzeczniejszym dzieckiem, jakie znam, serio :) Uwielbia mleko mamusi, marchewkę, jabłuszko i kaszki mleczno- ryżowe :) Leżenie na brzuszku jest jednym z Jego "hobby", podobnie jak uśmiechanie się :) 



Brak komentarzy: