wtorek, 20 maja 2014

Czego to ludzie nie wymyślą...

Czy wiedzieliście, że istnieje woda kolońska dla niemowląt i małych dzieci? Nie? No to już wiecie. Oto ona:

Jest to jedna z kilku, jakie istnieją, lub wkrótce pojawią się na rynku... Wybrałam akurat tą firmę, gdyż zapewne każdy rodzic doskonale ją zna. Natrafiłam na to zupełnie przypadkiem i myślałam, że mam zwidy, ale niestety... Jak ktoś mógł w ogóle wpaść na taki pomysł? Przecież zapach niemowlęcia, taki naturalny, jest jednym z najpiękniejszych zapachów, jakie znam :) Mogłabym godzinami wąchać mojego Demonka :) Po co takiemu Szkrabowi woda kolońska??? Przecież to normalnie włos się jeży na głowie!!! A za chwilę co? Tusz do rzęs, czy farba do włosów? Przykre jest to, że firma, którą ja jeszcze pamiętam z dzieciństwa, chce w tak durny sposób zarabiać na Maluszkach... Jeszcze tylko chwytający za serce spot reklamowy, najlepiej wzbudzający w rodzicach poczucie winy i wmawiający Im, że niemowlę właśnie tego teraz potrzebuje...
Ja temu produktowi mówię stanowcze NIE!!!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jezeli ma tylko "uperfumowac" dziecko to faktycznie bzdura jakich malo. Moze ma jakies dzialanie pielegnacyjne? To ja Ewelina, nie wiem jak sie podpisac :P

Unknown pisze...

Nie, nie ,nie! Ja nie lubię, jak mi dziecko pachnie czymś sztucznym. Jak się tuli do zbyt wyperfumowanej cioci czy wujka, to później, gdy do mnie wraca i pachnie mi "obcą babą" czy mocnymi, męskimi perfumami, to jest naprawdę niefajne. Ale czy to na pewno nie żart w stylu pielucho - stringi?

Unknown pisze...

Niestety nie... Być może w Polsce jeszcze nie jest to dostępne, ale u nas tego pełno... Nawet zapachy do wyboru...
KLIK

Unknown pisze...

Można też kupić taką wodę od Dolce&Gabbana... Myślisz, że może w niej być coś pielęgnacyjnego?